vineri, 13 august 2010

Incepem noul sezon cu dreptul

Primul amical al acestei veri avea sa fie cu cea mai titrata formatie a Dobrogei si anume Farul Constanta.Noutatile in echipa noastra au fost Ciobanu,Caramisin,Agafitei si un portar de la Academia Hagi.FC Farul o echipa tanara cu multi jucatori din propria pepiniera dar si cu cativa jucatori cu experienta (Ion Barbu,M.Posteuca,Boghitoi etc).La pauza scorul a fost 0-0 iar la final Eolica Baia s-a impus cu scorul de 2-1 prin golurile inscrise de Costel Petre si o bijuterie de gol al lui Cristi Posirca (lob de la 16 m).Golul de onoare al gazdelor a fost inscris tarziu in min.85.Se anunta un nou sezon reusit al echipei noastre...succes.

3 comentarii:

  1. eu ce am zis... sper ca au avut ce invata cei de la farul... succes si lor si eolicii in noul sezon

    RăspundețiȘtergere
  2. Eolica Baia este cea mai tare echipa...eu cred k ar face fata si in liga 2 dar e pacat pentru ca nu se implica nimeni cu bani a3 oara consecutiv a promovat in liga a3 dar nu sa putut juca am sperat ca vom avea sansa anul acesta dar nu a fost asa...asta e orikm succes in continuare...

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi se pare jenant pentru voi cat v-ati chinuit sa promovati si cand ati promovat ati vandut locul :))

    RăspundețiȘtergere